fbpx

Emag Marketplace, cum sa vinzi mult pe emag

deAdSymphony

Emag Marketplace, cum sa vinzi mult pe emag

Emag Marketplace sau magazin online propriu?

Astazi la AdSymphony a fost dezbatere mare 🙂 Intrebarea care a nascut dezbaterea a fost: Merita sau nu sa vinzi pe Emag Marketplace? Sunt multe puncte de trecut in revista, in acest articol voi expune cateva dintre acestea, principalele motive pentru care am ajuns la concluzia ca orice produs ai avea de vanzare, merita sa fii pe Emag Marketplace. De fapt, Emag Marketplace nu este o alternativa la a avea un magazin online propriu, ci este un alt canal de vanzare. Un canal de vanzare ce trebuie exploatat de oricine.

Ce iti trebuie ca sa vinzi pe Emag Marketplace

Cum orice canal de vanzare nou este o noua oportunitate, aceasta trebuie tratata ca oricare alta. Cu buget de marketing planificat si cu amortizare anuala. Multi clienti ne spun ca nu vand mai nimic pe marketplace, dar dupa ce incepem sa documentam bine produsele, sa cream promotii si sa investim in vizibilitate, lucrurile se schimba. Daca vrei sa vinzi mult pe marketplace trebuie sa ai rabdare si sa investesti. Vanzarea efectiva nu te va costa decat daca se intampla. Pentru fiecare comanda primita se plateste un comision la Emag. Dar pentru a face multe vanzari produsele tale trebuie sa fie vizibile in site. Cum faci asta? Prin promotii, prin includerea produselor in campaniile Emag si prin organizarea impreuna cu Emag de diverse campanii punctuale. Apoi, pentru a imbunatatii rata de conversie este nevoie de o documentare foarte buna a produselor. Atat grafic cat si text.

La ce rezultate sa te astepti pentru vanzarile pe Emag?

La cele mai bune dupa minim 6 luni de prezenta acolo. Da, chiar poti depasi performantele unui magazin propriu, poti vinde mai mult pe marketplace decat pe magazinul tau. Important este sa urmaresti pasii care trebuie, sa ai o strategie de marketing online coerenta si sa tratezi contul de pe marketplace ca pe propriul magazin. Nu te astepta sa vanda Emag pentru tine! Emag creeaza doar contextul favorabil realizarii vanzarii, adica expunere foarte mare. Cum iesi in fata, cum iti promovezi marfa si cum convingi clientii s-o cumper tine doar de tine si de strategia ta.

 

Despre autor

AdSymphony administrator

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.