Analiza si studiu de piata

Start-up pentru magazine on-line sau business-uri care patrund in zona on-line

Este posibil sa fi avut incercari firave de a investi in marketing-ul on-line si ai ajuns la concluzia ca este greu si costisitor sa faci asta sau in cazul unui business de tip magazin on-line investitia in promovarea virtuala sa-ti creasca cifra de afaceri fara a reusi sa-ti cresti si profitul. Pentru asta existam noi:

  • Filtram si analizam intreaga ta afacere cu focus pe activitatea on-line,
  • Iti propunem campanii de marketing cu focus pe clientii tai tinta si venim cu sugestii de optimizare business-ului tau
  • Te ajutam sa-ti investesti banii astfel incat sa-ti creasca profitul si nu doar cifra de afaceri sau mai rau, doar investitia

Specialistii nostri au intalniri periodice cu reprezentantii Facebook si Google, care ne aduc informatii despre cele mai noi metode de promovare on-line, despre campanii de succes indiferent de aria in care activezi

Putem face campaniile de marketing impreuna, “scaland” piata in care activezi, generand rapoarte prin care sa realizam care sunt clientii tai reali si mai ales acei 20% din clienti care-ti vor aduce 80% din cifra de afaceri (conf. Vilfredo Pareto)

Analiza si studiu de piata

Exista business-uri care pot parea identice si superpozabile si cu toate astea unele functioneaza si altele „schioapta”. Asta pentru ca incercam sa aplicam retete care au functionat la alte momente in timp, pe alte piete, cu alte caracteristici ale produselor.

Cand facem referire la afacerile in mediul online, primul lucru pe care trebuie sa-l avem in minte este rapiditatea schimbarilor ce au loc aici. De aceea orice afacere ce o avem de sustinut in acest mediu trebuie realizata cu profesionisti ce si-au insusit schimbarile, care citesc, invata si adopta rapid noutatile in mediul online si care au dau dovada de flexibilitate. Pentru a seta corect obiectivele si pentru a ne putea customiza campaniile, primul pas trebuie intreprins in directia analizei si studiului de piata.

Analiza de piata face referire la modalitatea prin care ne raportam (cum?) la competitori, in vreme ce studiul de piata presupune studierea pietei in sine si analiza trendurilor din punct de vedere sociologic si statistic. Analiza online a pietei si studiul de piata trebuie realizate in paralel

Studiu de piata

Pentru datele pe care le obtinem folosim tool-uri:

  • Google Analitics
  • Google Trends
  • Google Search console
  • Google Monitor
  • ZEmonitor