fbpx

Servicii de marketing online

Servicii de Marketing Online

Serviciile de marketing online pe care AdSymphony le ofera sunt vaste si dedicate fiecarei tip de afaceri in parte, de la awarness pana la marketing de produs sau studii si strategie de piata, putem oferi intreaga plaja de servicii de marketing.

Servicii marketing online AdSymphony

Implementarea strategiei de marketing

In acelasi timp, echipa noastra de experti dedicata fiecarui proiect dispune de resursele de know-how si de instrumentele specifice pentru a putea implementa cu succes strategia dezvoltata impreuna. Astfel, de la nivelul conceptual si strategic, pana la cel de implementare si executie, toata structura va fi una unitara si uniforma, pentru a obtine rezultatele optime.

Servicii de Consultanta si Strategie

__________

Servicii de Comunicarea online

Am ales doar cateva modalitati pe care sa le dezvoltam pentru clientii nostri si la care ne pricepem foarte bine. In primul rand este vorba despre site-ul de prezentare al companiei, care reprezinta cartea de vizita a oricarei companii si care debuteaza prin achizitionarea unui domeniu propriu. O atentie deosebita trebuie acordata identitatii acestui site, dar si a continutului prezentat.

Prezenta pe retelele de socializare in genul Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube si a altora similare, nu poate decat sa sporeasca gradul de notorietate al companiei, al brandului sis a aiba un impact pozitiv asupra business-ului si al vanzarilor. In acest moment, canalul de social media reprezinta cel mai important canal de comunicare cu clientii, cu cea mai mare viteza de transmitere a informatiei. Folosindu-l cu ingeniozitate, acesta iti poate aduce mai multi clienti pe site intr-un timp foarte scurt, poti sa comunici …. De aceea este foarte important sa existi pe retelele de social media si sa fii activ

Servicii de Promovarea online

Facebook Ads, Google AdWords

________________

Servicii de Optimizare SEO

Optimizarea pentru motoarele de cautare – Search Engine Optimization – este numita prescurtat SEO si inseamna ca site-ul tau sa fie pe prima pagina in motoarele de cautare atunci cand potentialii clienti cauta serviciile sau produsele tale.

Este demonstrat faptul ca peste 80% dintre cei care cauta pe Google o informatie, nu trec mai departe de prima pagina a rezultatelor. De aceea devine foarte importanta, chiar vitala pentru succesul business-ului tau ca optimizarea site-ului sa aiba ca rezultat aparitia sa printre primele cautari si neaparat pe prima pagina a motorului de cautare.

Se poate sa ai un site care sa fie foarte bine pus la punct, innovator,cu o grafica de exceptie si care sa fie foarte bine documentat, dar daca acesta este greu de gasit, nimeni nu il va vedea iar investitia facuta in el devine inutila.

Pentru a optimiza SEO un site este nevoie de foarte multa rabdare, atentie la detaliu si cunostinte solide in tehnica de lucru a motoarelor de cautare si a algoritmilor folositi pentru indexare. Bineinteles, un rol important il are si continutul site-ului, informatiile puse la dispozitia utilizatorului, fara de care nu poate sa existe conversia intre vizitator si potential client.

Servicii de Email Marketing

In momentul in care iti definesti o strategie pe termen lung, construirea unei baze de date cu adrese de e-mail ale clientilor, ar trebui sa fie o prioritate si o activitate recurenta.

Sunt destule aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere in momentul in care decizi sa implementezi aceasta serviciu de email marketing. Ca de exemplu: ce platforma sa alegi, cum iti construiesti baza de clienti, cum segmentezi baza de clienti, cum masori rezultatele, cum le interpetezi si asa mai departe. Noi putem sa ne ocupam de toate aceste subiecte, sa facem o analiza a business-ului tau si sa venim cu raspunsuri la toate aceste intrebari. Mai mult, ne putem ocupa de toate comunicarea, inclusiv de realizarea newsletterului, putem planifica din timp subiectele pe care dorim sa le promovam, sa ne fixam obiective si sa masuram rezultatele.

Actiune de email marketing este considerata cea mai ieftina metoda de a ajunge la potentiali clienti si poate aduce cele mai bune rezultate, masurata prin rata de conversie, daca este facuta correct. Nu trebuie sa platesti pentru fiecare click (cum faci la AdWords) si nici pentru fiecare afisare (cum faci la advertising).

Folosind email marketing poti sa ajungi la un numar foarte mare de persoane care sunt interesate de produsul/ serviciul tau, clienti existenti sau potentiali (in functie de obiective stabilite) si in felul acesta sa iti poti creste numarul de vizitatori si implicit vanzarile.

Si prin ce poti sa comunici simplu si unitar catre un public tinta cat mai mare? Prin instrumental de marketing numit newsletter. Newsletterul in traducere inseamna „buletin informativ” si este un email care se trimite periodit unui numar nelimitat de contacte prin care se prezinta informatii, o oferta, un continut.

Newsletterul are rolul de a transmite informatii special concepute pentru a fi citite, cu scopul de a prezenta interes pentru un anume „public tinta”. Newsletterul sau campania de email marketing are un impact urias pozitiv daca este conceput intr-un mod intelligent.

Acesta mai are rolul de a face compania care il trimite “vizibila”, sa aminteasca clientilor ca exista si reprezinta o varianta de luat in calcul atunci cand doresc sa faca o achizitie.

Servicii de Grafica si Creatie

Intr-o lume in care accentual se pune pe imagine, echipa noastra stie cat de importanta este identitatea, brandingul, creativitatea si o comunicare bine gandita. Suntem atenti la detalii si lucram cu maxima seriozitate fiecarui element vizual pe care il realizam, fie ca este vorba de un newsletter, de prelucrarea unor fotografii sau a unuor carti de vizita, landing page-uri, layout-uri de afise  flyere, calendare sau orice alt material de promovare pe care il doriti. Graficienii nostri sunt niste buni profesionisti, ofera seriozitate, sunt creativi, respecta termenele de livrare si mai mult decat orice, iubesc cee ace fac.

Online Reputation Management

Oare la ce se refera acest termen aparut in marketing peste noapte si care da batai de cap specialistilor in comunicare din organizatii?

In primul rand acest termen de Online Reputation Management – ORM se refera la imaginea profesionala si reputatia pe care o companie o are in piata, atat in relatia cu clientii, cat si in cea cu alte companii. Hai sa explicam putin de ce este atat de important ca sa avem o companie cu o reputatie pozitiva si cum ne poate afecta business-ul, jucand un rol vital in decizia de selectie/ cumparare a unui consumator.

Poate ca ati remarcat in ultima vreme, mai ales in zona de mobile si a aplicatiilor, acel rating star pe care il gasim in zona de comentarii. Acesta reprezinta modul cel mai simplu prin care utilzatorii isi manifesta aprecierea pentru un produs, un serviciu – in cazul nostru pentru o aplicatie. Cu cat acea aplicatie va primi un rating mai mare, cu atat aceasta va avea sanse mai mari sa fie selectata si instalata si de alti consumatori.

In ultima vreme, oamenii sunt incurajati sa impartaseasca cu alti consumatori experientele avute cu un produs sau serviciu. In functie de ratingul primit si de review-urile acordate, produsul sau serviciul tau poate sa ajunga in top preferintelor consumatorilor sau din contra, poate fi evitat. Reputatia negativa poate duce la pierderea  statutului de lider, pierderea angajatilor, a partenerilor si bineinteles a increderii.

O strategie coerenta de ORM ofera solutii pentru cazul in care apar reactii negative la adresa companiei, fie de exemplu din partea unui client nemultumit, a unui partener de afaceri, a unui fost angajat sau chiar a unui competitor. In cazul in care la o simpla cautare pe Google apar informatii negative despre companie, o campanie de ORM cu focus in zona de SEO are ca obiective sa creasca relevanta materialelor positive si astfel, site-urile ce contin informatii negative sunt impinse catre pozitii inferioare in motorul de cautare, unde nu mai au aceeasi vizibilitate (afisari din pagina 2, 3).

Pentru a atinge obiectivele propuse, in functie de rezultatele analizei facute, va propunem o serie de actiuni interconectate, menite sa ajute compania sa iasa din impas:

  • Optimizare SEO si obtinerea unei mai bune pozitionari a informatiilor positive in motoarele de cautare
  • Gestionarea canalelor de social media prin monitorizarea subiectelor de discutii si a informatiilor aparute, prin instrumente speciale decidate companiilor si puse la dispozitie pe aceste platformele de social media

Monitorizarea blogurilor, realizarea de materiale positive si publicarea acestora, astfel incat sa diminueze efetele reactiilor negative aparute in mediul online.