AdSymphony

Branding6 moduri prin care poți să crești autoritatea Brandului
Brand

6 moduri prin care poți să crești autoritatea Brandului

A deveni un Brand cu o imagine autoritară nu este o muncă ușoară, dar merită efortul.

Când îți construiești o imagine autoritară, clienții actuali și cei potențiali încep să se bazeze și să aibă încredere în dumneavoastră. Este greu de imaginat că încrederea nu duce la vânzări (la un moment dat).

Dar cum poate un brand să înceapă să-și construiască autoritatea? Conținutul este o modalitate excelentă, iar în acest articol vom prezenta câteva sfaturi despre cum se poate realiza acest lucru.

Fără acest lucru, practic nu există nicio altă modalitate de a deveni o imagine autoritară. Oamenii tind să se bazeze pe branduri atunci când acestea furnizează informațiile pe care le caută, așa că, dacă marketingul dvs. de conținut nu include aceste răspunsuri, nu demonstrați publicului țintă de ce ar trebui să aibă încredere în dvs.

1. Răspundeți la întrebările audienței

Prin construirea conținutului care oferă acest tip de valoare, puteți construi în același timp Awareness. Cu alte cuvinte, vă puteți poziționa ca un expert pentru cei care nu vă cunosc deja.

Căutarea este o componentă importantă pentru care această tactică de conținut funcționează. Când utilizatorii văd că sunteți pe primul loc pentru un anumit cuvânt cheie sau subiect, înseamnă că ați trecut deja printr-un algoritm.

De exemplu, am căutat “shoe size chart” care, potrivit Ahrefs, are 55.000 de căutări lunare numai în S.U.A.

Probabil, oamenii caută acest lucru pentru că vor să cumpere pantofi, dar nu sunt siguri de mărimea pe care să o achiziționeze. Dacă dăm clic pe acest rezultat “shoe size chart”, nu numai că suntem acum pe site, dar admit că Famous Footwear a oferit răspunsul pe care îl căutau. Poate că vor căuta chiar și pantofi în timp ce se află pe site.

Cum să aplicați această strategie: aflați care sunt curiozitățile publicului dvs. țintă vorbind cu reprezentanții serviciului clienți, efectuând cercetări de cuvinte cheie și folosind instrumente precum Answer the Public și funcția Discover Questions BuzzSumo. Apoi, vedeți ce conținut există deja și vedeți dacă îl puteți îmbunătăți.

2. Creați rapoarte și studii de actualitate

Una dintre cele mai bune modalități de a vă demonstra autoritatea este să vă arătați interesul continuu în dezvăluirea de informații și perspective noi. Puteți face acest lucru prin prioritizarea cercetării originale.

Când realizați propriile studii, sondaje și rapoarte bazate pe date noi sau dezvăluind noi perspective, nu numai că oferiți valoare cititorilor, dar aveți și ceva ce puteți transmite prin mass-media.

Acest lucru vă oferă un avantaj dublu: obținerea unei acoperiri media (consolidarea autorității brandului) și obținerea de backlink-uri de înaltă calitate, ceea ce îi demonstrează lui Google că aveți o imagine autoritară.

Exemplu: Un studiu realizat pentru The Interview Guys, care a implicat analiza sondajului de cerințe profesionale al Biroului Statisticilor Muncii din SUA, pentru a identifica locurile de muncă cele mai bine plătite, dar care necesită cea mai mică experiență.

Studiul a primit acoperire media pe CNBC, Reader’s Digest, MarketWatch și multe altele, obținând backlink-uri dofollow de calitate.

Prin furnizarea de noi perspective, The Interview Guys sunt poziționați drept sursă de către scriitori, ceea ce denotă că referința este un mod foarte bun de a obține autoritate.

Cum să executați această strategie: după ce ați realizat prima etapă și ați analizat întrebările, selectați și luați în considerare întrebările generale din industria dvs. care mai au nevoie de răspunsuri. Cum le puteți răspunde cu date? După ce ați creat un raport care dezvăluie informații noi, utilizați PR digital pentru a căuta scriitori.

brand

3. Folosiți autoritatea expertizei interne

Unele branduri sunt construite în întregime în jurul unei anumite persoane, cum ar fi Steve Jobs cu Apple, dar aceste exemple pot intimida oamenii. Companiile mai mici și companiile mai noi pot beneficia de o strategie similară dacă au experți care își pot demonstra autoritatea.

Un exemplu excelent în acest sens este Headspace și modul în care îl prezintă pe fondatorul său, Andy Puddicombe. Există o pagină despre el pe site-ul lor în care explică acreditările, dar oferă și ceea ce numim semnale de autoritate (pe care le vom explica mai mult în secțiunea următoare) și încorporează Ted Talk-uri, astfel încât să puteți vedea singuri ceea ce știe. 👉Vezi aici: https://www.youtube.com/watch?v=qzR62JJCMBQ

De ce este o mișcare inteligentă? Headspace probabil și-a dat seama că, în calitate de vocea din spatele companiei, Andy a început să construiască o relație de încredere cu publicul. Este logic să dublăm această încredere, ajutând oamenii să cunoască cine este și explicându-le chiar mai multe concepte direct prin Radio Headspace și canalul lor de YouTube. La urma urmei, dacă oamenii au încredere în Andy, este la fel de probabil să aibă încredere și în aplicația Headspace.

Cum să aplicați această strategie: dacă experții dvs. interni nu au împărtășit niciodată nimic publicului, verificați dacă se simt confortabil să contribuie cu postări de blog sau citate. Ar putea participa în podcast-uri sau utilizați Help a Reporter Out (HARO) ca să-i prezentați drept surse pentru articolele și știrile relevante. Ajutați-i să-și demonstreze cunoștințele în moduri utile publicului.

4. Evidențiați recenziile, studiile de caz și alte dovezi ale expertizei

Există zeci de tipuri de semnale autoritare, de la testimoniale, recenzii, până la numărul de partajări pe rețelele sociale. Cheia este identificarea celor care merită evidențiați pentru produsele sau serviciile dvs. și identificarea celei mai bune destinații de plasare pentru acestea.

Obiectivul este să le arătați oamenilor că știți despre ce vorbiți, utilizând validarea terță parte.

SquadCast abordează acest lucru în felul următor: pe Home Page au câteva semnale de autoritate pe care le furnizează, inclusiv testimonialele care se potrivesc cu fiecare persoană, ceea ce cred că este foarte inteligent.

Vezi aici sunt menționați clienții importanți precum Spotify, Microsoft, Starbucks și ESPN, care au încredere în ei.

Un alt exemplu. Dacă vă uitați la site-ul Fractl, veți observa că folosesc o strategie similară. Nu numai că au atașat studii de caz care prezintă rezultatele obținute pentru clienți, dar pe site sunt afișate și logo-urile cu clienții cu care au lucrat și publicațiile în care apar liderii firmei.

Tot pe acest site, găsim și un text adresat vizitatorului: „Alții au încredere în noi și ar trebui să ai și tu.”

Cum să aplicați această strategie: dacă nu aveți deja acest tip de conținut, întrebați-vă cum îl puteți colecta cel mai bine. Contactați cei mai buni clienți și solicitați-le o ofertă. Selectați cele mai bune recenzii pe care le-ați primit vreodată pentru serviciile dvs. Apoi puneți aceste informații pe Home Page-ul dvs., dar și pe paginile de conversie, pentru a oferi încredere și acolo unde contează.

5. Asociați-vă cu alte branduri cu autoritate mare

Știi expresia „Arată-mi cine sunt prietenii tăi și îți voi spune cine ești?” Acest lucru se poate aplica și în marketing.

Dacă vă aliniați cu alte branduri pe care le respectați, este posibil ca o parte din autoritate lor să vă fie transferată. În plus, dacă colaborați, numele brandului va deveni cunoscut în fața unui public nou.

Vezi exemplul AD SYMPHONY – Avanpost Radio Guerrilla:

AD SYMPHONY - Avanpost Radio Guerrilla

Deci, gândiți-vă bine cu care branduri are sens să colaborați. Există modalități de a face acest lucru în afara marketingului de conținut, cum ar fi programele de recomandare, dar există și modalități specifice conținutului de a lucra împreună.

Un exemplu uimitor este Auntie Anne’s și Samuel Adams, care au făcut echipă pentru a crea un kit Oktoberfest la domiciliu, completat cu berea Oktoberfest Samuel Adams, trusa de covrigei DIY a mătușii Anne, o carte de rețete și multe altele.

Pe lângă faptul că este o strategie de conținut foarte bună, puteți observa, de asemenea, o suprapunere dintre produs și construirea mai multor experiențe simultan. Printr-o colaborare ca aceasta, fanii unuia au potențialul de a deveni fanii celuilalt.

Acesta este un exemplu mai distractiv, dar puteți, de asemenea, să obțineți o colaborare pe baza studiilor și a sondajului, prin parteneriatele cu organizațiile interesate, ca să răspundeți la aceleași întrebări sau să rezolvați aceleași probleme ca și brandul dvs.

Cum se aplică această strategie: Realizați un brainstorming cu echipa pentru a descoperi cu ce branduri puteți să vă afiliați natural din punct de vedere al obiectivelor și al valorilor. Cum puteți lucra împreună pentru a oferi ceva de valoare ambelor audiențe?

6. Oferiți câteva dintre secretele dvs.

Acest lucru poate fi înfricoșător pentru o mulțime de specialiști în marketing. De ce ar trebui să oferi ceea ce te face grozav?

Este o întrebare validă și nu se va aplica întotdeauna. Dar, în unele cazuri, în special pentru afacerile bazate pe servicii, schimbul de informații și analiza detaliată a modului în care vă puteți atinge obiectivele, poate crea de fapt încredere.

Oamenii apreciază când ești deschis și sincer. Dacă oamenii află strategia, știind cum funcționează, ei pot căpăta mai multă încredere în serviciile respective.

Cum să aplicați această strategie: luați în considerare ce informații aveți și pe care le puteți transmite, chiar dacă concurenții dvs. nu le-au distribuit. Puteți sublinia faptul că sunteți deschis cu privire la industria din care faceți parte într-un mod în care alții nu sunt. Desigur, nu trebuie să faceți ceva care vă poate pune în pericol compania.

Concluzie

Investiția în marketingul de conținut este un pas important în construirea unui brand cu autoritate. Prin crearea de conținut relevant și benefic publicului țintă, vă puteți demonstra propriile cunoștințe și vă puteți folosiți de expertiza internă.

Dacă o să continuați să vă bazați pe strategia dvs., împreună cu tacticile menționate mai sus, șansele ca publicul țintă să-și amintească brandul se vor îmbunătăți, dar și încrederea în brand o sa crească. În plus, este probabil ca și algoritmul Google să vă recunoască autoritatea, mai ales după crearea unui portofoliu impresionant de linkuri, mai mult decât atât, se vor îmbunătăți și poziționările în rezultatele motorului de căutare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *