fbpx

Calif face marketing profi

deAdSymphony

Calif face marketing profi

Marketingul din offline adus în online

Calif face marketing profi, bine direcționat, mesaj complet și smart.

Mixul de marketing înseamnă strategie, înseamnă calibrarea tuturor canalelor printr-un mesaj unitar, care în final face diferența. Și o face în cifre, nu în „feeling”. Pentru că marketingul se măsoară în cifre, în statistică și, la final, în vânzări și eficientă.

Astăzi vă prezentăm lucrarea celor de la Calif, nu știm cu ce agenție au lucrat, dar toate felicitările pentru campanie. Și nu, nu este concurență neloială. În intersecție la Dristor, între Distor Kepab și McDonald’s, o astfel de reclamă nișează publicul țintă și reprezintă un „statement”.

Sursa informașiei și a pozei: https://www.iqads.ro/articol/42206/calif-da-un-reset-outdoor-chiar-pe-camil-ressu-colt-cu-mihai-bravu-your-move

Despre autor

AdSymphony administrator

    3 comments so far

    Andrei NebunoiuPublicat pe11:38 am - apr. 11, 2018

    Salutare si multumim pentru aprecieri!

    Copy & strategia de pozitionare pentru acest ad au fost dezvoltate intern, de catre departamentul de marketing Calif.
    Layout-ul si comunicarea in social media au fost gestionate de catre agentia Mainstage.

    CINEPOLITICA – Un festival incorect politic Ad SymphonyPublicat pe11:28 am - apr. 11, 2019

    […] partener digital al festivalului. Pentru că ne plac subiectele intrigante și pentru că ne plac oamenii care fac lucruri mișto, recomandăm cu căldură festivalul […]

    Lasă un răspuns

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.