fbpx

Creare magazin online

Crearea unui magazin online optim, calibrat nevoilor afacerii tale

Prin crearea unui magazin online spunem foarte multe. In functie de nivelul afacerii tale, de volumul de vanzari pe care vrei sa-l ai, de numarul de produse, magazinul tau online poate fi foarte diferit. Si nu ne referim doar la magazinul online din perspectiva site-ului care afiseaza produsele. Magazinul tau online inseamna practic toata afacerea ta online. De la site-ul propriu-zis pana la reclamele pe care le faci, de la logistica si achizitii pana la automatizari specializate. Noi nu doar cream un magazin online, oferim consultanta de la a la z pentru deschiderea unui magazin online.

Vrei o oferta personalizata? Lasa-ne un mesaj!

5 lucruri importante de stiut pentru crearea unui magazin online

Optimizare magazin online pentru mobil

Aproape toate magazinele online realizate in ultimii 5-6 ani au in vedere optimizarea pentru mobil. Temele de wordpress, magento, presta-shop sunt in 99% din cazuri responsive. Dar optimizarea pentru mobil nu inseamna doar atat. Inseamna adaptarea functionalitatilor site-ului la tipul de clienti, astfel incat sa optimizam facilitatea de a comanda. Pentru aceasta folosim instrumente personalizate pentru initierea de actiuni, conversatii pe chat, comenzi telefonice. De asemnea, utilizam cele mai performante mecanisme de urmarire a comportamentului vizitatorilor. Astfel, aplicam tehnici de cross-sell si up-sell eficiente pentru cresterea numarului de comenzi si a valorii cosului de cumparaturi.

Integrare instrumente de masurare a traficului

Pentru toate magazinele online pe care le administram sau cream, realizam integrare cu Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel, Moz, HotJar. In acest mod vom urmari ce se intampla cu fiecare vizitator al site-ului, cu fiecare client. Reusind astfel sa imbunatatim rata de conversie a magazinului si sa micsoram procentul de abandon al cosului de cumparaturi. Este foarte important sa stim cine sunt clientii, ce cauta ei pe site, ce ii determina sa cumpere si care sunt elementele prin care putem genera retentia clientilor.

Viteza de incarcare a paginilor magazinului online

Unul dintre cele mai frecvente motive pentru care un magazin online inregistreaza o rata mare de abandon a vizitatorilor este viteza de incarcare a produselor. De aceea este obligatoriu ca pozele produselor sa fie optimizate astfel incat viteza cu care acestea se incarca sa fie optima. De asemnea, alegerea solutiilor ideale pentru gazduriea site-ului si a beck-up-ului pentru a asigura uptime-ul acestuia sunt factori determinanti. Solutiile de gazdurie a site-ului trebuie calibrate astfel incat sa faca fata la spike-urile de trafic, cum ar fi cele care apar de black friday.

Documentarea produselor si a categoriilor de produs

Imaginati-va un magazin clasic, in care clientii vostri intra. Imaginati-va cum pentru fiecare produs in parte vanzatorul trebuie sa le ofere informatii. Despre materialele folosite, tehnologia cu care a fost creat, modelul, specificatiile speciale sau promotia din care face parte. Toate informatiile relevante pentru produs sunt importante si este important sa fie cat mai vizibile si cat mai atent explicate. Pozele de produs, daca este cazul, trebuie sa oglindeasca exact produsul. Ideal este ca acestea sa fie poze reale, din toate unghiurile. Imaginati-va cum clientul ia produsul de pe raft si il inspecteaza pe toate partile. Experienta de cumparare clasica este sistemul de referinta la care ne raportam. Atfel, cu cat aceasta este mai bine replicata in magazinul online, cu atat sansele de cumparare a produsului cresc.

Evidentierea avantajelor competitionale ale magazinului

De ce sa cumpere clientii de la voi? Cum va diferentiati de concurenta? Ce servicii mai bune sau suplimentare oferiti? Toate aceste informatii sunt determinante pentru pozitionarea magazinului online. Explicate si afisate astfel incat sa fie vizibile pentru orice vizitator al magazinului online. Practic astfel le spuneti clientilor de ce sa cumpere de la voi, asa ca este important sa si respectati promisiunile. Doar asa acestia se vor intoarce. Si cei mai buni clienti sunt cei care se intorc. Pentru a se intoarce la voi si sa nu nimereasca la concurenta, facem reclame de remarketing dedicate, atat pe canalele ppc cat si prin e-mail marketing si sms.

Audit gratuit pentru magazinul tau online

Ai deja un magazin online? Vrei sa-ti facem un audit gratuit? Ce vei afla in urma auditului nostru sunt informatii specifice optimizarii unui magazin online. Iti vom audia magazinul din punct de vedere seo, al prezentei social media, al tipului de integrari utilizate si iti vom oferi sugestii legate de UX (user experience). Lasa-ne un mesaj si vei primi in maxim 7 zile un audit gratuit!