fbpx

Magazin online „one-page design”

deAdSymphony

Magazin online „one-page design”

Magazin online pentru un singur produs

Pentru cei ce vând un singur produs sau derivații de la acel produs, recomandăm designul one page. Descrierea produsului, beneficiile și prinicipalele caracteristici ale acestuia, vizibile într-o singură pagină. Un astfel de design de magazin este compact, ușor de parcurs și oferă toată informația structurat.

Cum transformăm vizitatorii în clienți

Atunci când vindem un singur produs lucrurile trebuie gândite puțin diferit. Spre deosebire de situația în care avem un magazin online cu mai multe categorii și în fiecare câte 20-30 de produse. Aria de selecție fiind redusă la o singură unitate pentru vânzare, nu ne putem fixa strategia de vânzare pe volum și nici pe „galantarul plin”. Astfel, pentru un magazin online care vinde un singur produs, strategia de vânzare presupune concentrarea acțiunilor spre caracteristicile speciale ale acestuia. Este foarte important să scoatem în evidență diferentiatorele față de concurență. Avantajele competiționale, cum ar fi: facilitatea transportului, opțiunile de configurare, specificațiile speciale sau serviciile post vânzare, sunt elemente pentru a compune oferta produsului. Beneficiile unui magazin ce vinde un singur produs sunt reprezentate de posibilitatea de a prezenta foarte detaliat produsul. De la ingrediente, la diferentiatoare și la calități, toate indicativele pot fi afișate pe larg. Pentru a crește șansa ca vizitatorii site-ului să se transforme în clienți, este indicat să folosim toate aceste atribute într-un mod structurat. Astfel încât, vizitatorul să fie purtat prin toată povestea produsului. Cum este fabricat acest produs, ce conține și din ce este obtinut. Care sunt beneficiile, la ce ajută, de ce avem nevoie de el. În acest mod, creăm contextul în care se utilizează produsului și în care utilizatorul are nevoie de el. Prin crearea contextului, creștem șansele că vizitatorii să se transforme în clienți.

Exemplu de magazin online creat de agenția AdSymphony

Metaslim este un produs para-faramaceutic, un supliment natural. Magazinul online Metaslim, creat de agenția AdSymphony, a fost conceput plecând de la principiile enunțate anterior. Magazinul online este realizat pe platformă WordPress cu modulul de ecommerce Woocommerce. Prima pagină reprezintă landing page-ul principal al magazinului. Structură informației este menită să ghideze vizitatorul astfel încât acesta să afle toată informația relevanță despre produs. Pentru realizarea magazinului online au colaborat un copywriter, un designer și un programator. Toți trei având câte un rol crucial în bună funcționare a acestuia. Textele au fost gândite și scrise astfel încât să respecte optimizarea seo. Grafica a fost realizată plecând de la solicitările clientului și ținând cont de alegerea potrivită a culorilor. Din punct de vedere programare, încercarea cea mai mare a fost optimizarea magazinului online pentru o viteză bună de încărcare. Atunci când am creat magazinul am ținut cont de trei factori: optimizarea seo, experiență utilizatorului (UX) și strategia de marketing a produsului. Toți cei trei factori au fost armonizați astfel încât rezultatul final să reprezinte un succes din punct de vedere al performanței. De promovarea magazinului ne ocupam în continuare, prin reclame de tip Performance, Google Ads și Facebook Ads. Datorită unei bune indexări și unei strategii corecte de poziționare rata de conversie depășește 2%.

Despre autor

AdSymphony administrator

    Lasă un răspuns

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.