Marketing Online: Newslettere_

În momentul în care îți definești o strategie pe termen lung, construirea unei baze de date cu adrese de e-mail ale clienților ar trebui să fie o prioritate și o activitate recurentă.

Sunt destule aspecte pe care trebuie să le ai în vedere în momentul în care decizi să implementezi acest serviciu de email marketing. Ca de exemplu: ce platformă să alegi, cum îți construiești baza de clienți, cum segmentezi baza de clienți, cum măsori rezultatele, cum le interpretezi și așa mai departe. Noi putem să ne ocupăm de toate aceste subiecte, să facem o analiză a business-ului tău și să venim cu răspunsuri la toate aceste întrebări. Mai mult, ne putem ocupa de toată comunicarea, inclusiv de realizarea newsletterului, putem planifica din timp subiectele pe care dorim să le promovăm, să ne fixăm obiective și să măsurăm rezultatele.

Acțiunea de email marketing este considerată cea mai ieftină metodă de a ajunge la potențiali clienți și poate aduce cele mai bune rezultate, măsurate prin rata de conversie. Nu trebuie să plătești pentru fiecare click (cum se întâmplă în cazul AdWords) și nici pentru fiecare afișare (ca în cazul advertising).

Folosind email marketing poți ajunge la un număr foarte mare de persoane care sunt interesate de produsul / serviciul tău, fie că este vorba de clienți existenți sau potențiali clienți. În felul acesta, poți contribui la creșterea numărului de vizitatori și,  implicit, a vânzărilor.

Newsletterul are rolul de a transmite informații special concepute pentru a fi citite, cu scopul de a prezenta interes pentru un anume „public țintă.” Newsletterul sau campania de email marketing are un impact pozitiv uriaș dacă este conceput într-un mod inteligent.

Acesta mai are rolul de a face compania care îl trimite „vizibilă”, să amintească clienților că există și că reprezintă o variantă de luat în calcul atunci când doresc să facă o achiziție.

TE AȘTEPTĂM LA O CAFEA PENTRU A DISCUTA DESPRE PROIECTUL TĂU!

Cele mai recente proiecte de campanii de marketing online prin newslettere