fbpx

Rezultatele Black Friday 2018

deAdSymphony

Rezultatele Black Friday 2018

Rezultatele Black Friday 2018 ale campaniilor implementate pentru clienții noștri

Pe scurt a fost un Black Friday reușit pentru toți clienții noștri. Rezultatele obținute în weekend-ul 16-18 Noiembrie sunt descrise succint în reprezentarea grafică. Ne mândrim cu un procent de sub 6% al bugetului consumat din valoarea vânzărilor generate. Înainte să demarăm campaniile ne-am auto-fixat kpi de 7.5% pentru bugetul consumat în reclamele google și facebook. Media acestui procent, anuală este de 10.8% pentru toți clienții noștri. Indifirent de nișă în care activează aceștia. Este adevărat că nu obținem aceste cifre imediat, există o perioada, mai lungă sau mai scurtă, de setare, testare și eficientizare a rezultatelor. Black Friday 2018 a însemnat pentru noi peste 100 de campanii Facebook implementate și realizate. Această înseamnă aproximativ 11.000 de cuvinte scrise și peste 600 de bannere grafice realizate.

Cum am reușit să obținem rezultatele?

Pregătirile pentru Black Friday au început în Septembrie. Primul pas a fost conceperea promoțiilor și metodelor de comunicare a acestora. Apoi a urmat grafică, pe care am dezvoltat-o împreună cu clienții noștri, astfel încât să transmită corect oferta. Am realizat implementările pe toate canalele de marketing utilizate. De la reclamele PPC, Google și Facebook, până la newslettere și influencer marketing, precum și marketing afiliat și campanii prin sms. Pe la începutul lui Noiembrie erau toate gata, pregătite. Așa că timp de aproape 2 săptămâni am testat funcționalitatea acestora și am pregătit serverele. Spike-ul de trafic trebuie foarte bine pregătit din punct de vedere tehnic. Altfel, ne putem aștepta că toată muncă să fie în zadar, dacă site-ul pică de la prea mult trafic sau de la vreo setare făcută greșit.

De ce este așa de important Black Friday pentru un magazin online?

Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping al anului. De orice fel de shopping, online sau offline. Datorită promovării puternice a Emag-ului, cei ce au introdus acest concept în țară noastră, predispoziția de achiziție online a oamenilor în zilele de Black Friday este extrem de crescută. Așa că, avem de-a face cu 2-3 zile pe an în care aproape toți utilizatori d einternet din România sunt predispuși să cumpere online. Nu există un alt moment în an în care să se îndeplinească acesta condiție. Black Friday este important pentru că în doar câteva zile poți ajunge la un număr de clienți impresionant, dublu sau chiar triplu față de o zi oarecare. Cu același buget cheltuit.

Vrei să vorbim mai multe despre Black Friday sau despre vânzări online? Lasă-ne aici un mesaj sau da-ne un telefon.

Despre autor

AdSymphony administrator

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.