Dacă ești deja familiarizat cu importanța SEO (Search Engine Optimization), atunci știi că este esențial să urmezi anumite reguli astfel încât să creezi conținut SEO de calitate. Un conținut SEO original îți va crește vizibilitatea online, iar serviciile și produsele tale vor ajunge să fie cunoscute de un număr cât mai mare de persoane. SEO îți oferă posibilitatea de a răspunde întrebărilor potențialilor tăi clienți și contribuie la încrederea acestora în brandul tău, ceea ce conduce la mult-dorita loialitate de brand. Pentru toate acestea, ai nevoie de un conținut SEO de calitate.
Ce este conținutul SEO?
Conținutul SEO este orice fel de content creat cu scopul de a atrage trafic obținut prin motoarele de căutare. Căile prin care poți obține conținut SEO sunt:
- Research al cuvintelor cheie înainte de a scrie textele, astfel încât să generezi trafic prin căutări;
- Optimizarea cuvintelor cheie – e important să știi cum și unde trebuie să folosești cuvintele cheie în cadrul textelor;
- Organizarea conținutului – acesta trebuie structurat pe site-ul tău într-o manieră logică. Acest lucru îi va ajuta pe cei care îți vizitează site-ul să găsească ușor informațiile dorite;
- Promovarea conținutului – poți crește vizibilitatea conținutului promovându-l pe rețelele de socializare și folosindu-te de link building.
Iată ce reguli trebuie să respecți pentru a crea un conținut SEO de calitate!
1. Folosește un calendar editorial
Un calendar editorial pentru conținut SEO este un instrument folosit pentru gestionarea procesului de creare a conținutului, în special cel destinat traficului organic. Iată câteva motive pentru care ai nevoie de un calendar editorial:
- Te ajută să atingi cu pași mici obiective pe termen lung, de exemplu să atragi 100.000 de vizite pe site-ul tău prin publicarea a două postări de blog pe săptămână.
- Folosind un calendar editorial, te asiguri că ai un conținut optimizat pentru rețelele de căutare.
- Vei obține rezultate importante prin procesare și planificare. Un calendar editorial îți pune la dispoziție cadrul necesar prin care te vei asigura că ai creat un conținut SEO de calitate.
2. Optimizează contentul vechi
Dacă vrei să generezi mai mult trafic și mai multe lead-uri, conținutul site-ului tău – nu doar cel nou, ci și cel vechi – trebuie să fie cât mai vizibil în rezultatele motoarelor de căutare. Iar vizibilitatea este un efect direct al optimizării conținutului. Cu cât ești mai vizibil în primele pagini de rezultate, cu atât vei atrage mai mulți useri pe site-ul tău, ceea ce se va traduce, evident, prin mai multe vânzări.
3. Redactează articole SEO ușor de parcurs
Cu cât un text e mai ușor de parcurs, cu atât indicii de user engagement vor fi mai favorabili. Atunci când redactezi articole pentru site-ul tău, ține cont de acești factori:
- creează o structură ușor de parcurs (folosește intertitluri, subtitluri, spațieri și bullets)
- scrie fraze scurte
- fragmentează paragrafele
- evidențiază cele mai interesante ale articolului (folosind opțiunile bold, italic sau underline)
- folosește cuvinte de tranziție pentru a oferi o direcție de lectură userilor.
Pentru ca site-ul tău să fie cât mai bine indexat de motoarele de căutare, ai nevoie de o echipă de specialiști care să îți ofere conținut SEO de calitate. Aceștia vor redacta articole SEO cu un conținut structural logic, optimizat și relevant pentru vizitatorii site-ului tău și potențialii tăi clienți.
Surse:
https://www.wordstream.com/blog/ws/2012/01/17/seo-content-beginners-guide
https://ardentgrowth.com/blog/how-to-build-editorial-calendar-for-seo/#:~:text=An%20editorial%20calendar%20for%20SEO%20is%20a%20tool%20used%20to,to%20acquire%20organic%20search%20traffic