Promovare Online: Campanii de remarketing

Campaniile de remarketing reprezintă un mod de a lua legătura cu oamenii care au avut o interacțiune cu un site. Prin această metodă ne putem poziționa anunțurile strategic în fața acestor persoane, atunci când navighează pe internet. Acest lucru ajută la o mai bună cunoaștere a brand-ului, dar le și reamintește că au dorit să facă o achiziție.

Indiferent de scopul propus (creșterea vânzărilor, creșterea numărului de înregistrări, brand awareness), remarketing-ul reprezintă o componentă strategică a activităților publicitare.

Iată câteva dintre avantaje:

  • Anunțurile sunt afișate la momentul oportun: acestea sunt prezentate persoanelor care au mai interacționat cu website-ul și atunci când caută aceleași servicii în altă parte.
  • Publicitate dedicată: se pot face liste de remarketing pentru a crea reclame în diferite situații. De exemplu, pentru un magazin online, se poate crea o listă a persoanelor care au adăugat anterior un articol în coș, dar nu au finalizat comanda.
  • Acoperire mare: ne putem adresa persoanelor din listele de remarketing pe toate dispozitivele, în peste 2 milioane de aplicații mobile și website-uri.
  • Costuri mai mici: se pot crea campanii de remarketing cu licitări automatizate. Prin acest tip de licitare se calculează suma optimă licitată pentru persoanele care văd anunțul, fapt care contribuie la atingerea celui mai mic preț.
  • Statistici legate de performanțele campaniilor. Pot fi generate rapoarte privind performanța și evoluția acestora.

TE AȘTEPTĂM LA O CAFEA PENTRU A DISCUTA DESPRE PROIECTUL TĂU!

Cele mai recente proiecte de promovare prin campanii de remarketing