
Realizarea unui site. De ce trebuie să ții cont atunci când construiești un website
Internetul a devenit o parte integrantă din viețile tuturor, de aceea prezența online este esențială pentru orice business. Un site este cartea de vizită a
Campaniile de remarketing reprezintă un mod de a lua legătura cu oamenii care au avut o interacțiune cu un site. Prin această metodă, ne putem poziționa anunțurile strategic în fața acestor persoane, atunci când navighează pe internet.
Campaniile de remarketing reprezintă un mod de a lua legătura cu oamenii care au avut o interacțiune cu un site. Prin această metodă ne putem poziționa anunțurile strategic în fața acestor persoane, atunci când navighează pe internet. Acest lucru ajută la o mai bună cunoaștere a brand-ului, dar le și reamintește că au dorit să facă o achiziție.
Indiferent de scopul propus (creșterea vânzărilor, creșterea numărului de înregistrări, brand awareness), remarketing-ul reprezintă o componentă strategică a activităților publicitare.
Iată câteva dintre avantaje:
Internetul a devenit o parte integrantă din viețile tuturor, de aceea prezența online este esențială pentru orice business. Un site este cartea de vizită a
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Mai multe informații despre politica noastră cookies aici.