Marketing Online: Community Management_

Community management-ul se referă la modul în care brand-ul tău profită de oportunități de interacțiune cu comunitatea în spații online publice. Comunitatea este răspândită peste tot pe internet, fie că este vorba de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google+, forumuri sau secțiunea de comentarii de la articole.

Comunitatea unui brand este formată din clienții actuali, publicul țintă și toate persoanele care interacționează direct sau indirect în mediul online cu brand-ul. Community management este un aspect-cheie al oricărei strategii de social media, care aduce brandul la viață în mediul online – ca și cum ar fi o persoană reală cu o personalitate reală în spatele interacțiunilor. Pentru a înțelege mai bine cum funcționează, imaginează-ți că un comentariu din online fără răspuns este echivalent cu un posibil client care intră într-un magazin fizic și pune întrebări la care nu i se răspunde.

Community management-ul are un impact major, indiferent de traficul de clienți. Un singur client furios are o voce care îi influențează și pe ceilalți, fie că se exprimă prin text, imagini sau chiar emoticoane. Același lucru este valabil și pentru clienții mulțumiți, așa că nu subestima forța unei singure voci din mediul online.

TE AȘTEPTĂM LA O CAFEA PENTRU A DISCUTA DESPRE PROIECTUL TĂU!

Cele mai recente proiecte de Community management