Community Management

Community management-ul se referă la modul în care brand-ul tău profită de oportunități de interacțiune cu comunitatea în spații online publice. Comunitatea este răspândită peste tot pe internet.

Marketing Online: Community Management

Community management-ul se referă la modul în care brand-ul tău profită de oportunități digitale de interacțiune cu comunitatea în spațiul online.
Comunitatea este răspândită de-a lungul internetului, fie că este vorba de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google+, forumuri sau secțiunea de comentarii de la articole.

Clienții actuali, publicul țintă și toate persoanele care interacționează direct sau indirect cu brandul compun comunitatea brandului. Community management este un aspect-cheie al oricărei strategii de social media, care aduce brandul la viață în mediul online – ca și cum ar fi o persoană reală cu o personalitate reală în spatele interacțiunilor. Pentru a înțelege mai bine cum funcționează, imaginează-ți că un comentariu din online fără răspuns este echivalent cu un posibil client care intră în magazinul fizic întreabă ceva, dar nu primește niciun răspuns.

Community management-ul are un impact major, indiferent de traficul de clienți. Un singur client furios are o voce care îi influențează și pe ceilalți, fie că se exprimă prin text, imagini sau chiar emoticoane. Același lucru este valabil și pentru clienții mulțumiți, așa că nu subestima forța unei singure voci din mediul online.

CONTACTEAZĂ-NE

Te așteptăm la o cafea pentru a discuta despre proiectul tău!

PORTOFOLIU

Vezi cele mai recente proiecte ale noastre de Community management