Contactează-ne
Str. Tache Ionescu, nr. 5, București,
hi@adsymphony.ro
Tel: 0756 103 936

7 motive pentru care să apelezi la Google Ads

7 motive pentru care să apelezi la Google Ads

Google Ads este o unealtă de promovare pusă la dispoziție de Google pentru companii, menită a sprijini strategiile de marketing. Prin intermediul Google Ads, companiile se pot conecta cu miliarde de oameni care cauă răspunsuri prin motorul Search. Google Ads este una dintre cele mai eficiente metode de promovare online cu plată. Atunci când platforma este folosită în mod eficient, oferta ta va ajunge la un număr mare de oameni. Astfel, șansele de a obține noi clienți pentru produsele/serviciile tale vor crește considerabil.

Un alt beneficiu al utilizării Google Ads este creșterea Return of Investment (ROI) – valoarea returnată este mai mare decât valoarea investită. De asemenea, Google Ads îți oferă și transparență în rezultate, prin faptul că ai acces la detalii referitoare la costuri, click-uri sau useri înregistrați, dar și control asupra informațiilor referitoare la campania ta de promovare.

Ce este Google Ads?

Până în 2018, Google Ads se numea Google AdWords. Odată cu acest rebranding, a fost simplificată platforma de advertising plătit și au fost integrate mai multe funcții care folosesc inteligența artificială și care sprijină companiile să deruleze campanii plătite chiar dacă au doar cunoștințe de bază despre această platformă. Prin servicii Google Ads, Google pune la dispoziția companiilor posibilitatea de a-și face cunoscute produsele și serviciile prin intermediul campaniilor plătite ce apar în rezultatele căutărilor.

În momentul în care compania setează o campanie Google Ads, poate stabili și o limită de cheltuieli pe care Google o va urma și poate alege să ajungă la un public local sau global. Acest instrument de digital marketing este o modalitate eficientă prin care companiile pot transmite mesaje importante despre business-ul lor către publicul țintă. Pe măsură ce se derulează campania, ai acces la rezultatele acesteia, cum ar fi click-urile înregistrate pe site.

De ce ar trebui sa alegi Google Ads pentru promovare?

Google Ads îți permite să beneficiezi de toate avantajele advertising-ului online: îți va afișa ad-urile persoanelor potrivite, la locul potrivit și la timpul potrivit. Iată principalele motive pentru care ar trebui să folosești Google Ads pentru promovare:

  1. Google Ads îți permite să alegi publicul la care dorești să ajungă mesajul tău, adică persoanele interesate de produsele și serviciile tale. Iată care sunt elementele care te ajută în acest proces:
    • Cuvinte cheie: cuvinte sau grupuri de cuvinte relevante pentru produsele sau serviciile tale, care sunt folosite pentru afișarea ad-urilor tale atunci când userii caută acei termeni.
    • Locația: Google Ads îți oferă posibilitatea ca ad-ul tău să fie afișat pe paginile cu rezultate și pe website-urile ce fac parte din Google Search și Display Networks.
    • Vârsta, locația și limba: prin intermediul Google Ads, poți alege vârsta, locația și limba celor cărora vrei să le faci cunoscute produsele/serviciile tale.
    • Zilele, intervalele orare și frecvența: ad-ul tău poate fi afișat în anumite ore, din anumite zile ale săptămânii, cu frecvența pe care o dorești.
    • Dispozitive de afișare: ad-urile tale pot fi afișate pe fiecare tip de dispozitiv – poți alege dispozitivul pe care dorești să ruleze campania ta.
  2. Google Ads îți oferă control asupra costurilor.
    Nu există o sumă minimă pe care trebuie să o depui pentru a derula o campanie Google Ads. De asemenea, poți seta suma pe care ești dispus să o cheltuiești pe lună, pe zi și pe an. Plata se face doar atunci când cineva dă click pe ad-ul tău.
  3. Cu Google Ads poți măsura succesul. La propriu.
    Atunci când cineva dă click pe ad-ul tău, vei ști. Dacă o persoană realizează apoi o altă acțiune importantă pentru afacerea ta – cumpără un produs, downlodează o aplicație etc., ai acces și la această informație. De asemenea, cu ajutorul Google Ads vei putea vedea ce ad-uri au înregistrat click-uri și ce ad-uri nu au performat atât de bine, astfel că vei ști în ce anume să investești.
  4. Cu Google Ads obții o creștere rapidă a numărului de clienți
    Prin intermediul Google Ads, ai posibilitatea de a derula campanii ce se axează pe un răspuns direct al userilor. Astfel, aceștia sunt încurajați să efectueze o anumită acțiune, cum ar fi, de exemplu, înscrierea la un newsletter sau cumpărarea unui produs. Succesul unei astfel de campanii se poate măsura printr-un tool al cărui scop este urmărirea conversiilor. Prin activarea acestei funcții, vei avea acces la date importante, cum ar fi numărul total al conversiilor, costul acestora, informații referitoare la paginile de destinație.
  5. ROI crescut
    În Google Ads, ROI semnifică Return of Investment, adică raportul dintre bugetul investit și bugetul returnat. ROI se bazează pe obiectivele tale de marketing și te ajută să înțelegi impactul pe care campaniile tale Google Ads le au asupra afacerii tale. O campanie Google Ads presupune o plată anticipată, iar ea devine profitabilă în momentul în care suma returnată este mai mare decât cea investită. Prin intermediul Google Ads, ai parte de creșterea nivelului ROI.
  6. Control și eficiență
    Google Ads oferă control total asupra criteriilor de stabilire a publicului țintă – de la termeni specifici de căutare, vârstă, locație, până la interese și hobby-uri. Cu ajutorul Google Ads, vei putea ajunge la audiența cea mai potrivită pentru afacerea ta. Este recomandat să apelezi la o agenție Google Ads care să îți ofere posibilitatea de a beneficia la maximum de toate avantajele acestui serviciu.
  7. Transparență în rezultate
    Google Ads îți oferă acces la toate datele referitoare la campaniile tale: costuri, buget, număr de useri care s-au înregistrat pe site-ul tău, număr de click-uri. Vei putea interpreta aceste rezultate cu ajutorul echipei specializate în promovare Google Ads din cadrul AdSymphony.
Author avatar
Echipa AdSymphony

Postează comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență de navigare cât mai bună prin personalizarea conținutului și a anunțurilor pe care vi le afișăm și pentru a analiza traficului website-ului.