AdSymphony

Servicii de copywriteCe înseamnă ”Help, Hub, Hero” sau cei 3H

Ce înseamnă ”Help, Hub, Hero” sau cei 3H

Crearea de conținut pentru marketing poate fi segmentată după regula celor 3H. Această regulă se referă la tipurile de conținut care pot fi create și la mixarea acestora într-o strategie de marketing. Cei 3 H sunt: Help, Hub și Hero. Vom considera această segmentare drept un schelet tipologic, pentru a eficientiza realizarea unei strategii. O strategie de marketing reprezintă un proces complex, care are la bază colectarea de date, statistica, creativitatea, comunicarea, investiția și performanța. Astfel, crearea de conținut coerent și consecvent reprezintă direcția unei campanii și fundația unei strategii.

Conținut de tip Help sau conținut de atracție

Indiferent că este vorba despre video, text, grafică sau de un mix între ele, conținutul de marketing de atracție se supune acelorași reguli. Știți care este publicul țintă pe care îl vizați. Însă, pentru a-i atrage atenția, trebuie să înțelegem ce caută, la ce tip de conținut reacționează, ce îi stârnește cu adevărat atenția. În această categorie de conținut putem integra mici sondaje, materiale de tip „Știați că?”, generalități despre produse sau ingredientele acestora.

Conținutul Hub sau conținutul pentru interacțiune

Materialele de tip Help le alternăm cu cele Hub, astfel încât să beneficiem de tracțiunea pozitivă generată de Help și să livrăm interacțiuni în materialele Hub. Acestea sunt reprezentate de conținut de marketing care face referire la serviciile sau produsele brand-ului promovat, nefiind concentrate pe conversie, ci pe educare și vizibilitatea respectivelor servicii sau produse.

Hero sau conținut de marketing pentru conversie

Acesta este cel mai râvnit conținut de marketing. Conținutul care conduce la conversia directă, la transformarea vizitatorului în cumpărător. Acest tip de conținut este exclusiv dedicat vânzării, fiind în aliniament cu cel precedent și inclus într-un mix de comunicare, astfel încât clientul să beneficieze la maximum de interacțiunile și de vizibilitatea câștigate prin realizarea celorlalți H.