Cum te poate ajuta social media să obții o strategie SEO eficientă?

Te așteptăm la o cafea pentru a discuta despre proiectul tău!

Cum te poate ajuta social media să obții o strategie SEO eficientă?

Îmbunătățirea strategiei SEO este esențială pentru a-ți crește ranking-ul în motoarele de căutare. Din cauza competiției acerbe, afișarea pe primele pagini de rezultate poate fi o provocare. O metodă eficientă prin care îți poți îmbunătăți ranking-ul SEO este social media. Chiar dacă nu contribuie în mod direct la ranking-ul SEO, link-urile pe care le publici pe platformele social media contribuie la creșterea gradului de expunere a brandului.

Ceea ce publici pe rețelele sociale nu influențează ranking-ul SEO. Totuși, faptul că userii îți distribuie conținutul în social media generează semnale ce indică faptul că postările sunt utile publicului tău țintă.

Cognitiveseo.com a realizat o cercetare în care a analizat 23 de milioane de share-uri din social media. În urma studiului, a rezultat faptul că există o corelație indubitabilă între share-uri și SEO. Distribuirile, like-urile și comentariile înregistrate de postări sunt interpretate de Google și alte motoare de căutare drept semnale care sunt folosite mai departe de procesul de ranking.

Află mai departe cum poți obține o strategie SEO eficientă cu ajutorul social media!

5 sfaturi pentru a-ți îmbunătăți strategia SEO cu ajutorul social media

Așa cum arătam mai sus, share-urile din social media nu au un impact direct asupra SEO, dar conținutul distribuit pe platformele de socializare poate influența SEO în următoarele direcții:

  • Determină creșterea traficului organic
  • Mărește gradul de vizibilitate
  • Îmbunătățește local SEO
  • Extinde reach-ul conținutului
  • Dezvoltă recunoașterea brandului
  • Mărește eficiența backlink-urilor

Așadar, iată cum îți poți îmbunătăți strategia SEO cu ajutorul social media!

1. Îmbunătățește-ți profilul

Profilului paginii de social media este primul lucru pe care îl vede un potențial client. De aceea este important să acorzi importanța cuvenită acestui aspect:

  • Include cât mai multe detalii despre activitatea business-ului tău
  • Folosește cuvinte cheie relevante pentru brandul tău
  • Folosește backlink-uri pe site-ul tău pentru a obține trafic

2. Publică un conținut de calitate

Oferă publicului un conținut relevant și de calitate, care să genereze engagement. Diversifică tipurile de conținut – video-uri, postări tip blog, testimoniale, pentru a testa preferințele publicului tău. De asemenea, folosește imagini care să consolideze identitatea vizuală a brandului tău.

3. Folosește backlink-uri

Oamenii tind să dea share conținutului în care cred sau pe care îl consideră relevant, de aceea este important să pui pe primul loc calitatea, dacă resursele și timpul îți permit. Documentează-te pe subiectele de interes publicului tău și include backlink-uri.

4. Folosește tool-uri de social listening pentru a monitoriza ce se spune despre brandul tău

O strategie SEO deosebit de puternică este social listening. Tool-urile de social listening te vor ajuta să observi ceea ce publicul spune despre tine, dar și activitatea competiției. Userii au obiceiul de a pune întrebări și a citi review-uri despre produsele și serviciile care îi interesează, iar monitorizarea activității lor în relație cu business-ul tău este foarte importantă pentru a fi informat cu privire la așteptările acestora.

5.   Creează relații prin interacțiunea cu publicul tău

Una dintre cele mai eficiente metode prin care poți crea engagement pe conturile tale de social media este construirea relației cu publicul tău – legătura brand-client. Relațiile implică încredere și te ajută să înțelegi mai bine nevoile și dorințele publicului tău. Iar cea mai la îndemână modalitate prin care userii interacționează cu business-ul tău este folosirea canalelor social media. Poți iniția conversații cu cei care își exprimă interesul pentru produsele sau serviciile pe care le oferi:

  • Pune întrebări relevante despre felul în care ei se raportează la brandul tău
  • Întreabă-i ce părere au despre un anumit produs sau serviciu pe care îl oferi
  • Răspunde la comentarii
  • Întreabă-i ce le place și ce nu le place la un anumit produs sau serviciu pe care îl oferi.

Aceste conversații sunt esențiale pentru îmbunătățirea strategiei SEO, deoarece ele oferă informații importante despre comportamentul userilor. În consecință, prin folosirea platformelor de social media, rata de engagement va fi mai mare, comunitatea ta de followeri va crește, ceea ce va duce la îmbunătățirea semnalelor pe care Google le folosește în procesul de ranking al site-ului tău. Cu ajutorul echipei de specialiști din cadrul AdSymphony, vei putea implementa o strategie SEO adaptată nevoilor business-ului tău. De asemenea, AdSymphony îți pune la dispoziție și servicii de community management, pentru a-ți consolida relația cu cei interesați de afacerea ta.

Sursa:
https://www.searchenginejournal.com/social-media-strategies-seo/277839/
https://cognitiveseo.com/blog/11903/social-signals-seo-influence/

CONTACTEAZĂ-NE

Te așteptăm la o cafea pentru a discuta despre proiectul tău!

PORTOFOLIU

Vezi cele mai recente proiecte ale noastre de Newslettere