404 – page not found, Optimizare SEO
Se întâmplă. Nu ne dorim nici noi, agenția (https://adsymphony.ro/despre-noi/), nici clientul, dar…se întâmplă. Aproape orice site întâmpină această situație. Fie că a fost ștearsă o pagină din site, un produs sau o categorie dintr-un magazin online, fie că un vizitator introduce url-ul greșit sau ajunge, cumva, pe o pagină privată a site-ului, eroarea 404 apare. Recomandările Google spun că pentru o bună experiență a utilizatorului este indicat ca pagina de eroare 404 să aibă un conținut adecvat site-ului, să fie o pagină din site, care să anunțe vizitatorii unde sunt, de ce sunt acolo și cum pot vedea conținutul site-ului. Traducând această experiență în realitate, ne putem imagina că mergem la un restaurant și intrăm, din greșeală, în vestiarul pentru personal. Sigur, nu avem ce căuta acolo, nu ne interesează ce este acolo și nu ne dorim să fim acolo. Dar dacă un angajat al restaurantului ne explică politicos unde suntem, unde este sala de mese și, poate chiar recomanda preparate speciale, experiența noastră se transformă dintr-una cel puțin ciudată, într-una chiar plăcută.
Creativitatea colegilor de la Skinovate
Un exemplu de pagină de eroare 404 creativă, politicoasă și corectă din punct de vedere SEO am gasit pe site-ul clinicii Skinovate.
Vouă ce astfel de pagini v-au atras atenția? Pe ce site-uri ați întâlnit astfel de erori? Despre pagina 404 Skinovate ce credeți, „este ce trebuie”?
#fieca #404notfound #optimizareseo #creativ #webcontent #webdesign