Obiectivele SEO
La începutul campaniei Femi.eko, am stabilit următoarele obiective:
- Îmbunătățirea traficului organic
- Îmbunătățirea pozițiilor în rezultatele motorului de căutare Google
- Creșterea vizibilității
Strategia SEO
După ce au fost stabilite obiectivele campaniei SEO, am creat și implementat strategia SEO. Întotdeauna se recomandă prioritizarea rezolvării problemelor majore, care au cel mai mare impact asupra site-ului. În SEO există foarte multe elemente care trebuie îmbunătățite. Toate aceste elemente odată optimizate, încep să aducă rezultate, iar creșterea în timp poate fi semnificativă.
Comparații de trafic: SEO
Perioada comparată este 01 Apr 2022 – 30 Jun 2022 vs 31 Dec 2021 – 31 Mar 2022 (perioada anterioară). Per total s-a înregistrat o creștere de +340.56% a numărului de utilizatori pe site, +319.52% a procentului de utilizatori noi pe site și 297.51% a numărului total de sesiuni.
Pageviews & Unique Pageviews
În perioada 01 Apr 2022 – 30 Jun 2022 Pageviews s-a îmbunătățit față perioada anterioară cu +63.61%, iar Unique Pageviews a crescut cu +53.43%.
Vizibilitate
Scorul de vizibilitate pe desktop este de 1.57%, iar pe mobil de 3.51%. Asta înseamnă că din totalul de 38 de cuvinte pe care le monitorizăm, 28 de cuvinte cheie sunt afișate în top 10 pe desktop și 21 de cuvinte cheie se află în top 10 pe mobile.
Creșterile de trafic se datorează cuvintelor cheie pe care utilizatorii le caută în Google. Când numărul de cuvinte cheie indexate crește atunci crește și traficul. Mai jos sunt câteva statistici din ahrefs.com. Se observă că în ultimele 30 de zile traficul organic estimat și numărul total de cuvinte indexate au crescut.
Trafic Value (acest grafic arată modificarea valorii echivalente a traficului de căutare organică, în cazul în care acel trafic ar fi fost achiziționat prin PPC).