Obiectivele SEO
La începutul campaniei Pazo, am stabilit următoarele obiective:
- Îmbunătățirea traficului organic
- Îmbunătățirea pozițiilor în rezultatele motorului de căutare Google
- Creșterea vizibilității
Strategia SEO
După ce au fost stabilite obiectivele campaniei SEO, am creat și implementat strategia SEO. Întotdeauna se recomandă prioritizarea rezolvării problemelor majore, care au cel mai mare impact asupra site-ului. În SEO există foarte multe elemente care trebuie îmbunătățite. Toate aceste elemente odată optimizate, încep să aducă rezultate, iar creșterea în timp poate fi semnificativă.
Implementarea strategiei SEO
- Strategia odată stabilită trebuie implementată după un plan bine definit
- Setup conturi Google Analytics și Google Search Console
- Îmbunătățirea structurii site-ului în funcție de cuvintele cheie principale
- Implementarea tuturor cuvintelor cheie în site în elementele SEO principale precum:
- Meta titluri și Meta descrieri
- H1-uri și H2-uri
- URL-uri
- Conținut
- Linking intern
- Optimizarea elementelor SEO tehnice:
- Mobile SEO
- Canonicalizări
- Paginație
- Sitemaps
- txt
- org / Date Structurate
- Integrări Social Media
- URL-uri
- Erori de crawling: 4xx, 5xx, 3xx
- HTTPS vs HTTP
- Conținut duplicat
- Spam onsite/offsite
- Probleme de usability
- Link building:
- Informații despre campaniile de link building anterioare ale competitorilor
- Cuvintele și paginile pe care vrem să le poziționăm în search
- Descoperă surse noi de linkuri pe care le obținem
- Ne folosim de listări locale sau alte tipuri de listări pentru linkuri
- Măsurarea periodică și readaptarea strategiei în funcție de rezultatele obținute
- Măsurarea rezultatelor SEO
Comparații de trafic: SEO
Perioada comparată este 30 Dec 2021 – 28 Ian 2022 (last 30 days) vs 30 Nov – 29 Dec 2021 perioada precedentă a anului anterior. Per total s-a înregistrat o creștere de +39.03% a numărului de useri pe site, +34.03% a procentului de utilizatori noi pe site și +34.80% a numărului total de sesiuni. Bounce Rate-ul s-a îmbunătățit cu +7.44%.


Din Noiembrie 2021 până în prezent s-au desfășurat campanii de link building susținute.
Pe parcursul campaniei SEO, au fost făcute multe optimizări. Au fost reoptimizate meta tagurile pentru a crește CTR-urile din Search. Îmbunătățind ratele de click am crescut și poziția medie pe site. Am adăugat noi cuvinte cheie în paginile de categorii pentru a optimiza și mai mult conținutul. Am creat noi linkuri în surse relevante.
Pageviews & Unique Pageviews


Pageviews s-a îmbunătățit față de perioada anterioară cu +14.23%, iar Unique Pageviews a crescut cu +17.29%.
Scorul de vizibilitate pe desktop este de 0.06%, iar pe mobil de 0.06%. Asta înseamnă că din totalul de 118 de cuvinte pe care le monitorizăm, 11 cuvinte cheie sunt afișate în top 10.


Creșterile de trafic se datorează cuvintelor cheie pe care utilizatorii le caută în Google. Când numărul de cuvinte cheie indexate crește atunci crește și traficul. Mai jos sunt câteva statistici din ahrefs.com. Se observă că în ultimele 3 luni traficul organic estimat și numărul total de cuvinte indexate au crescut.


PPC & Social Media
Obiectivele PPC
- Aducere de trafic pe site
- Set-up campanii
- Optimizare și monitorizare campanii
- Conversii google ads de tipul: completare formular, apel telefonic, adăugare în wishlist
Obiectivele Social Media
- Creare de postări
- Creșterea engagementului la postări și pe pagină
- Creșterea comunității
Atingerea obiectivelor PPC
Perioada pe care am ales s-o măsurăm, este octombrie (începutul campaniilor) și 23 ianuarie (prezent) iar rezultatele se pot vedea în graficele de mai jos:


Rezultate dupa set up-ul campaniilor (luna octombrie) și în urma optimizărilor (prezent)

Atingerea obiectivelor Social Media
Perioada aleasă pentru raportare este octombrie (începutul preluării părții de Social Media) și 23 ianuarie (prezent).
Se poate observa în graficul de mai jos evoluția reach-ului la postările create de noi:

