Internetul a devenit o parte integrantă din viețile tuturor, de aceea prezența online este esențială pentru orice business. Un site este cartea de vizită a unei afaceri, iar realizarea website-ului este o etapă indispensabilă atunci când vrei să îți faci cunoscut business-ul.
Oportunitățile de dezvoltare a unei afaceri sunt din ce în ce mai mari datorită evoluției tehnologice, iar în climatul actual un website este indispensabil pentru un business. De aceea, realizarea unui magazin online, de exemplu, este esențială pentru o afacere al cărei domeniu este comerțul. Prin intermediul site-ului, ajungi mai ușor la publicul tău și, implicit, îți crești numărul de vânzări.
Realizarea unui site web nu este însă o sarcină ușoară. E nevoie să ții cont nu doar de aspect și structură, ci și de utilizabilitate. În procesul de creare site de prezentare, trebuie să pui accent pe design, structură, calitatea conținutului și viteza website-ului.
Află mai departe care sunt principalele aspecte de luat în calcul atunci când iei decizia de realizare site web pentru afacerea ta!
Elemente importante în realizarea unui site web
Iată ce trebuie să ai în vedere atunci când iei decizia de a construi un website pentru afacerea ta:
- Numele domeniului. Este important să alegi un nume de domeniu inspirat, care să reflecte profilul brandului tău.
- Hosting–ul. Alege un hosting de încredere, care să poată avea capacitatea de a susține nevoile website-ului tău.
- Obiectivul. E necesar ca înainte de realizarea site-ului web să definești obiectivul acestuia. Ai nevoie de un site de prezentare sau de un magazin online? Scopul website-ului tău va trasa modul în care acesta va fi dezvoltat din punct de vedere tehnic. Poți opta pentru realizare site WordPress, Joomla, Magneto sau Drupal (CMS) sau HTML5.
- Layout și culori. Prima impresie este importantă și atunci când vine vorba de website-uri. Combinația potrivită dintre layout și culori poate asigura un design memorabil al website-ului.
- Design atractiv și conținut de calitate. Pe lângă un design plăcut, website-ul tău trebuie să aibă și conținut de calitate. Textul, materialele foto și video influențează poziția website-ului în paginile rezultatelor de căutare, dar au impact și asupra vitezei de încărcare a site-ului.
- Navigare ușoară și viteză de încărcare. În procesul de realizare site web trebuie avută în vedere și ușurința cu care userii vor trece de la o pagină a site-ului la alta. Acest lucru va face potențialii clienți să revină pe site-ul tău. Pentru a mări viteza de încărcare a site-ului, evită să incluzi scripturi sau ad-uri care nu sunt necesare.
- Ține cont de securitatea datelor. Un alt element esențial în procesul de realizare site web este să te asiguri că folosești un sistem eficient de securitate a datelor, mai ales atunci când colectezi informații ale userilor precum date bancare.
Care sunt obiectivele website-ului tău?
Prima etapă în procesul de realizare site web este identificarea obiectivelor acestuia. Indiferent de profilul afacerii tale, trebuie să definești obiectivul website-ului pe care vrei să îl construiești. Asigură-te că aceste aspecte se aliniază obiectivului pe care l-ai setat:
- Care este identitatea ta
- Care e profilul afacerii tale
- Ce te diferențiază de concurență
- Care este nivelul credibilității și autorității afacerii tale
Obiectivul pe care îl setezi trebuie să poată fi atins, de aceea e important să îți setezi target-uri cuantificabile. De asemenea, obiectivul trebuie să fie relevant pentru dezvoltarea afacerii tale. AdSymphony îți pune la dispoziție servicii de realizare site de prezentare care să îți reprezinte cu acuratețe afacerea și astfel să atragi un număr mai mare de clienți.