AdSymphony

Blog AdSymphonySfaturi pentru reclamele Facebook!
Sfaturi Reclame Facebook

Sfaturi pentru reclamele Facebook!

Toate brand-urile trebuie să fie prezente pe Facebook

Sfaturi simple pentru reclamele Facebook, simplu de aplicat pentru oricine. Sună ca un fel de dicton, însă așa este. Facebook este cea mai mare rețea socială din lume, cel puțin din punct de vedere al numărului de utilizatori, iar pentru un brand, oricare ar fi el și din orice nișă ar face parte, asta înseamnă cel mai mare „hub” de posibili clienți. Și Facebook știe asta, de aceea creează anual zeci de tactici prin care să determine advertiserii să cheltuie bani pentru a ajunge la acești utilizatori.

Principalele 3 elemente pe care trebuie sa le ai în vedere atunci când vrei să rulezi reclame pe Facebook:

Organizarea campaniilor

Înainte de a începe o campanie Facebook, este foarte important să stabilim obiectivele acesteia, ce dorim să țintim, la ce clienți vrem să ajungem și care sunt rezultatele pe care le dorim. Prima întrebare pe care ar trebui să și-o pună un advertiser, atunci când are în vedere setarea unei campanii este „Ce doresc de la această campanie? Brand awareness, vânzări, lead-uri, impresii și trafic pe site-ul web sau pagină de Facebook?” În funcție de răspunsurile la aceaste întrebări se va defini obiectivul campaniei, astfel se pot seta și kpi-urile, distribui bugetul și construi structura organizatorică a campaniei. Așadar, primul sfat pentru reclamele Facebook este să începem organizat.

Structura Ad Set-urilor

Structura Ad Set-urilor din Facebook Ads este divizată în mai multe componente, printre care cel mai important de avut în vedere, totodată cel mai sensibil fiind Audiențele. Este foarte important ca audiențele să fie setate în funcție de obiective și filtrate în funcție de traficul pe site, traficul pe anumite categorii ale site-ului, traficul pe pagina de Facebook, like-urile avute pe pagină și interesele, caracteristicile publicului vizat. De asemnea, foarte important este ca Ad Set-urile să aibă vizualuri diferite în funcție de audiența aleasă și ca audiențele să se excludă între ele, în vederea unei eficiențe crescute a livrării și consumării bugetului.

Testare A/B

Pentru a ne asigura că ad-urile sunt create corespunzător obiectivelor campaniei, este foarte important să rulăm în paralel, pe toată durata desfășurării campaniei, punctual, creații diferite pe aceleși audiențe. Astfel, putem măsura performanțele mai bune și putem face modificări instant pentru a îmbunătăți rezultatele în timp real. De asemenea, se pot face testări A/B și între grupuri de reclame, schimbând vizualurile de la un tip de ad la altul. Pentru testare se folosește, de regulă, nu mai mult de 10% din buget, pe măsură ce rezultatele testelor impun modificări în ad-uri, acestea se fac pe principiul scalarii, mutând bugetul dintr-un ad în altul treptat.

Dacă ai nevoie de mai multe sfaturi pentru reclamele Facebook, nu ezita să ne contactezi.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *