Contactează-ne
Str. Tache Ionescu, nr. 5, București,
hi@adsymphony.ro
Tel: 0756 103 936

Tendințe în Marketing Digital în 2022 

Tendințe în Marketing Digital

Industria de marketing digital se schimbă rapid și constant. Pandemia a transformat modul în care companiile se raportează la public, deoarece cumpărăturile online au devenit o necesitate în acest context. Pentru a satisface cerințele cumpărătorilor, companiile trebuie să se adapteze nevoilor clienților și noilor configurații ale mediului virtual.

Iată care sunt principalele tendințe marketing digital ale anului 2022!

Tendințe digital marketing 2022 – social media

TikTok

Cu aproximativ 1 miliard de utilizatori activi, TikTok a avut parte de o creștere spectaculoasă, iar numărul celor care descarcă aplicația continuă să crească. Acest lucru a atras deja atenția companiilor, care acum folosesc TikTok pentru a-și promova și vinde produsele și serviciile. În ceea ce privește încasările, în 2021, userii au cheltuit în platformă 110 milioane de dolari, ceea ce indică potențialul financiar al aplicației.

Potrivit estimărilor newsroom.accenture.com, sumele rezultate din cumpărăturile realizate pe platformele de socializare (social commerce) vor ajunge la 1.2 trilioane de dolari până în 2025 – o creștere de trei ori mai rapidă decât e-commerce-ul tradițional.

YouTube

Specialiștii în digital marketing susțin că YouTube va avea parte de investiții puternice în advertising în acest an. Anul trecut, veniturile globale ale YouTube (prin compania-mamă, Alphabet) au crescut cu aproape 46 de procente față de 2020, ajungând la aproape 29 de miliarde de dolari.

Tendințe digital marketing 2022 – Metaverse

Metaverse reprezintă o lume virtuală ce încorporează realitatea augmentată, realitatea virtuală, avataruri holografice 3D și video, un mediu în care oamenii pot lucra, se pot juca și pot socializa. Metaverse este un mediu ofertant pentru companii, deoarece oferă un nou set de informații referitoare la user behavior, cum ar fi:

  • cât timp este privit și folosit un obiect virtual de către un user
  • direcția în care userul privește în timp ce se derulează un ad

Astfel, companiile pot avea acces la informații noi și utile despre comportamentul clienților lor și, totodată, pot beneficia de avantajele unei platforme aflate la început de drum.

Tendințe digital marketing 2022 – NFT-uri

Anul acesta, brandurile vor experimenta mai mult tehnologia blockchain, astfel încât să fie pregătite pentru evoluția Web 3.0. NFT-urile (non-fungible tokens) sunt fișiere digitale unice, criptate cu ajutorul tehnologiei blockchain. NFT-urile pot fi folosite în multe feluri în cadrul campaniilor de marketing digital. Ele pot fi utilizate pentru a crea conținut unic și interesant, pentru a răsplăti userii pentru că au interacționat cu brandul sau pentru a crește nivelul de brand awareness. 

Tendințe digital marketing 2022 – influencer marketing

77% dintre comercianți susțin că potențialii lor clienți se bazează pe recomandările specialiștilor din domeniu, arată un studiu realizat de TopRank Marketing și citat de cience.com. Potrivit Hubspot, influencer marketing-ul este trendul principal al anului în marketing online. Acest tip de marketing ajută brandurile să capete încredere, brand awareness și engagement.

Cu ajutorul echipei de specialiști din cadrul AdSymphony, vei beneficia de campanii de marketing online adaptate profilului afacerii tale și aliniate tendințelor din domeniu.

Author avatar
Echipa AdSymphony

Postează comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență de navigare cât mai bună prin personalizarea conținutului și a anunțurilor pe care vi le afișăm și pentru a analiza traficului website-ului.