PPC & Social Media
Obiectivele PPC
- Aducere de trafic pe site
- Set-up campanii
- Optimizare și monitorizare campanii
- Conversii google ads de tipul: completare formular, apel telefonic
Perioada pe care am ales s-o măsurăm, este 1 februarie (începutul campaniilor) și 28 iunie (prezent) iar rezultatele se pot vedea în graficele de mai jos:
Social Media
Obiectivele Social Media
- Creare de postări
- Creșterea engagementului la postări și pe pagină
- Creșterea comunității
Perioada aleasă de raportare este 1 ianuarie 2022 – 31 mai 2022
Se poate observa în graficul de mai jos evoluția reach-ului la postările create de noi
Exemple de postari:
Search Engine Optimization (SEO)
Comparații de trafic: SEO
Perioada comparată este 19 Jun – 18 Jul 2022 vs 20 Mai – 18 Jun 2022. Per total s-a înregistrat o creștere de +6.47% a numărului de users pe site, +6.07% a procentului de utilizatori noi pe site și +10.86% a numărului total de sesiuni.
Pageviews & Unique Pageviews
În perioada 19 Jun – 18 Jul 2022 Pageviews s-a îmbunătățit față de perioada anterioară cu +13.05%, iar Unique Pageviews a crescut cu +12.08%.
Vizibilitate
Scorul de vizibilitate pe desktop este de 0.92%, iar pe mobil de 1.08%. Asta înseamnă că din totalul de 44 de cuvinte pe care le monitorizăm, 23 de cuvinte cheie sunt afișate în top 10 pe desktop și 23 de cuvinte cheie se află în top 10 pe mobile.
Creșterile de trafic se datorează cuvintelor cheie pe care utilizatorii le caută în Google. Când numărul de cuvinte cheie indexate crește atunci crește și traficul. Mai jos sunt câteva statistici din ahrefs.com. Se observă că în ultimul an traficul organic estimat și numărul total de cuvinte indexate au crescut.
Trafic Value (acest grafic arată modificarea valorii echivalente a traficului de căutare organică, în cazul în care acel trafic ar fi fost achiziționat prin PPC).