
Mircea Vintilă și piesa Silicon Valley de Est
Am avut norocul ca domnul Mircea Vintilă să accepte propunerea agenției AdSymphony de a colabora la proiectul muzical Silicon Valley de Est, iar din această
Proiectul Fundației Sensiblu de realizare a unor materiale de informare, în cadrul campaniei Prevention and Response to GBV (Gender-based Violence), adresat persoanelor refugiate din Ucraina, a însemnat realizarea conceptului grafic și a execuției materialelor campaniei:
Graficienii AdSymphony au propus concepte aliniate la direcțiile estetice internaționale, cu ilustrații minimaliste, în culorile drapelului Ucrainei. Conceptul vizual a fost utilizat pentru materialele fizice ale campaniei, iar, ulterior, a fost declinat pentru comunicarea din spațiul digital.
Materialele rezultate au fost distribuite în comunitățile de refugiați din Ucraina în România.
Am avut norocul ca domnul Mircea Vintilă să accepte propunerea agenției AdSymphony de a colabora la proiectul muzical Silicon Valley de Est, iar din această
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Mai multe informații despre politica noastră cookies aici.