Ghid de marketing online sau aproape totul despre promovarea ta online
În urma reacțiilor și comentariilor primite pentru articolul despre costul unui magazin online, am decis să ne apucăm să scriem un mic ghid de marketing online. Mic, dar cuprinzător. Trăim vremuri dinamice în care timpul este cea mai prețioasă resursă. Construim un ghid de marketing online succint, scurt și la obiect, dedicat oricărei afaceri, de la mic la mare. Suficient cât să poate fi numit abecedarul promovării online.
Vrei să primești ghidul gratuit?
Da, gratuit, nu glumim! 🙂 Dacă ai o afacere prezentă pe internet sau chiar dacă ai doar o idee nematerializată încă, îți trimitem ghidul gratuit prin e-mail. Tot ceea ce trebuie să faci este să completezi formularul de mai jos. Nu uită să ne scrii de ce îți dorești să primești ghidul. Încă scriem la el, facem corecturi, adăugăm și scoatem conținut. Ne dorim să fie gata pe data de 10 septembrie, dar poate îl terminăm și mai repede. Oricum ar fi, până pe 10 septembrie ai posibilitatea să-l primești gratuit.
Later Edit: Pregătim edtiția 2.0 a ghidului de marketing online. Am introdus două capitole noi. O secțiune dedicată exclusiv evenimentului Black Friday, statistici, studii de caz concrete, simulări de bugete și așteptări de vânzări. De asemenea, o a doua secțiune detaliată, legată de realizarea magazinului online. Ce tipuri de magazine recomandăm pentru fiecare nișă în parte, facilități oferite de diversele platforme existente. Modalități de automatizare specifice magazinelor online, analiză și studiu de business. Ce KPI-uri trebuie urmăriți zilnic și care sunt soluțiile de hosting și mentenanță pentru un magazin online. Începând cu 7 ianuarie 2019 vom trimite ghidul de marketing online versiunea 2.0.
De ce să faci marketing online?
La această întrebare, orice agenție de marketing îți va oferi milioane de motive, pertinente toate, pentru care este obligatoriu să faci acest lucru. Noi vrem să ne aplecăm atenția asupra câtorva, pe care le considerăm esențiale pentru orice fel de afacere. Unde sunt clienții tăi? Cu siguranță în multe locuri, pe stradă, în magazine, în restaurante, în fața televizorului sau în mașină, ascultând radio. Așa că, ne-am gândit să reformulăm întrebarea. Corect, aceasta ar trebui să sune așa: Unde sunt toți clienții tăi? La această întrebare răspunsul este unul singur, pe internet.