La începutul campaniei Pazo, am stabilit următoarele obiective:
Îmbunătățirea traficului organic
Îmbunătățirea pozițiilor în rezultatele motorului de căutare Google
Creșterea vizibilității
Strategia SEO
După ce au fost stabilite obiectivele campaniei SEO, am creat și implementat strategia SEO. Întotdeauna se recomandă prioritizarea rezolvării problemelor majore, care au cel mai mare impact asupra site-ului. În SEO există foarte multe elemente care trebuie îmbunătățite. Toate aceste elemente odată optimizate, încep să aducă rezultate, iar creșterea în timp poate fi semnificativă.
Implementarea strategiei SEO
Strategia odată stabilită trebuie implementată după un plan bine definit
Setup conturi Google Analytics și Google Search Console
Îmbunătățirea structurii site-ului în funcție de cuvintele cheie principale
Implementarea tuturor cuvintelor cheie în site în elementele SEO principale precum:
Meta titluri și Meta descrieri
H1-uri și H2-uri
URL-uri
Conținut
Linking intern
Optimizarea elementelor SEO tehnice:
Mobile SEO
Canonicalizări
Paginație
Sitemaps
txt
org / Date Structurate
Integrări Social Media
URL-uri
Erori de crawling: 4xx, 5xx, 3xx
HTTPS vs HTTP
Conținut duplicat
Spam onsite/offsite
Probleme de usability
Link building:
Informații despre campaniile de link building anterioare ale competitorilor
Cuvintele și paginile pe care vrem să le poziționăm în search
Descoperă surse noi de linkuri pe care le obținem
Ne folosim de listări locale sau alte tipuri de listări pentru linkuri
Măsurarea periodică și readaptarea strategiei în funcție de rezultatele obținute
Măsurarea rezultatelor SEO
Comparații de trafic: SEO
Perioada comparată este 30 Dec 2021 – 28 Ian 2022 (last 30 days) vs 30 Nov – 29 Dec 2021 perioada precedentă a anului anterior. Per total s-a înregistrat o creștere de +39.03% a numărului de useri pe site, +34.03% a procentului de utilizatori noi pe site și +34.80% a numărului total de sesiuni. Bounce Rate-ul s-a îmbunătățit cu +7.44%.
Din Noiembrie 2021 până în prezent s-au desfășurat campanii de link building susținute.
Pe parcursul campaniei SEO, au fost făcute multe optimizări. Au fost reoptimizate meta tagurile pentru a crește CTR-urile din Search. Îmbunătățind ratele de click am crescut și poziția medie pe site. Am adăugat noi cuvinte cheie în paginile de categorii pentru a optimiza și mai mult conținutul. Am creat noi linkuri în surse relevante.
Pageviews & Unique Pageviews
Pageviews s-a îmbunătățit față de perioada anterioară cu +14.23%, iar Unique Pageviews a crescut cu +17.29%.
Scorul de vizibilitate pe desktop este de 0.06%, iar pe mobil de 0.06%. Asta înseamnă că din totalul de 118 de cuvinte pe care le monitorizăm, 11 cuvinte cheie sunt afișate în top 10.
Creșterile de trafic se datorează cuvintelor cheie pe care utilizatorii le caută în Google. Când numărul de cuvinte cheie indexate crește atunci crește și traficul. Mai jos sunt câteva statistici din ahrefs.com. Se observă că în ultimele 3 luni traficul organic estimat și numărul total de cuvinte indexate au crescut.
PPC & Social Media
Obiectivele PPC
Aducere de trafic pe site
Set-up campanii
Optimizare și monitorizare campanii
Conversii google ads de tipul: completare formular, apel telefonic, adăugare în wishlist
Obiectivele Social Media
Creare de postări
Creșterea engagementului la postări și pe pagină
Creșterea comunității
Atingerea obiectivelor PPC
Perioada pe care am ales s-o măsurăm, este octombrie (începutul campaniilor) și 23 ianuarie (prezent) iar rezultatele se pot vedea în graficele de mai jos:
Rezultate dupa set up-ul campaniilor (luna octombrie) și în urma optimizărilor (prezent)
Atingerea obiectivelor Social Media
Perioada aleasă pentru raportare este octombrie (începutul preluării părții de Social Media) și 23 ianuarie (prezent).
Se poate observa în graficul de mai jos evoluția reach-ului la postările create de noi:
Am devenit o agenție full service, de la materiale print și grafică până la realizarea de spoturi tv și radio, web design și optimizare SEO, servicii de copywrite și administrare de conturi de reclame PPC.
Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență de navigare cât mai bună prin personalizarea conținutului și a anunțurilor pe care vi le afișăm și pentru a analiza traficului website-ului.