Contactează-ne
Str. Tache Ionescu, nr. 5, București,
hi@adsymphony.ro
Tel: 0756 103 936

Blogul nostru

Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
23 martie 2021

Viața după dispariția cookie-urilor, va mai fi publicitatea online eficientă?

Actualizarea Google din 3 Martie nu a surprins industria publicității online, însă...

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
20 februarie 2021

Clubhouse – noua aplicație vedetă?

Lansată în martie 2020 de către doi antreprenori americani, aplicația Clubhouse se...

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
10 februarie 2021

Există și totuși nu există. Un fel de pisica lui Schrödinger, însă varianta pagina 404

404 – page not found, Optimizare SEO Se întâmplă. Nu ne dorim...

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
18 decembrie 2020

6 moduri prin care poți să crești autoritatea Brandului

A deveni un Brand cu o imagine autoritară nu este o muncă...

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
24 noiembrie 2020

Sfaturi pentru optimizare SEO pentru mobil. Tendințe SEO 2021.

De ce este nevoie de optimizare SEO pentru mobil? Simplu. Pentru că mobilul a devenit o extensie a noastră. Mobilul este instrumentul prin care desfășurăm o serie de activități și ne simplificăm viața. Plătim facturi online. Facem cumpărături online. Comandăm mâncare online. Laptopurile, computerele și telefoanele sunt extrem de prezente în viața noastră și lucrurile vor rămâne așa pentru mult timp. Însă spre deosebire de laptop și calculator, dispozitivele mobile ne însoțesc în permanență și conduc aproape jumătate din traficul global pe internet. Tocmai de aceea, este esențial ca site-ul afacerii tale să funcționeze bine pe dispozitivele mobile. Mai mult, este esențial să fii la curent cu tendințele SEO din 2021 și cu recomandările de optimizare SEO pentru mobil.

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
16 iulie 2020

Ce înseamnă ”Help, Hub, Hero” sau cei 3H

Crearea de conținut pentru marketing poate fi segmentată după regula celor 3H. Această regulă se referă la tipurile de conținut care pot fi create și la mixarea acestora într-o strategie de marketing. Cei 3 H sunt: Help, Hub și Hero. Vom considera această segmentare drept un schelet tipologic, pentru a eficientiza realizarea unei strategii. O strategie de marketing reprezintă un proces complex, care are la bază colectarea de date, statistica, creativitatea, comunicarea, investiția și performanța. Astfel, crearea de conținut coerent și consecvent reprezintă direcția unei campanii și fundația unei strategii.

Read More
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
1 septembrie 2019
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
29 iunie 2019
Echipa Adsymphony
Postat de către Echipa Adsymphony
29 iunie 2019

Optimizare SEO pentru imagini

Optimizare SEO necesară oricărui site Multă lume confundă noțiunea de web design...

Read More
Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență de navigare cât mai bună prin personalizarea conținutului și a anunțurilor pe care vi le afișăm și pentru a analiza traficului website-ului.